آشنایی با خودکار تبلیغاتی و انواع آن


انواع خودکار تبلیغاتی از موثرترین و مهم ترین عوامل جلب توجه افراد می باشد و تاثیر زیادی در به خاطر سپردن محصول، خدمات و نام تجاری دارد، امروزه با وجود روش های مختلف و جدید تبلیغاتی در جهان اما هنوز هدایای تبلیغاتی کوچک و ارزان به مراتب تاثیر بیشتری در ذهن مخاطبین دارند که انواع خودکار تبلیغاتی یکی از آن ها است.

انتخاب نوع تبلیغات و به کارگیری خلاقیت در طراحی و ارتباط با موضوع تبلیغات از عوامل تاثیر گذار جلب مشتری است، این قانون نیست که همیشه تبلیغات گران تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب دارد بلکه گاهی اوقات تبلیغات ارزان و در دسترس تاثیر چند برابر و بیشتری در ذهن ها می گذارد.

هر زمان پیشنهاد تبلیغات بر روی خودکار، قلم و لیوان برای بسیاری از افراد به میان می آید آنها ابتدا به این فکر می کنند که آیا می توانند با تبلیغات بر روی این وسایل کم ارزش نتیجه هم بگیرند.

انواع خودکار تبلیغاتی

چرا خودکار را برای تبلیغات انتخاب کنیم؟

خودکار تنها برای نوشتن نیست بلکه ابزاری مناسب برای تبلیغ و مطرح شدن است،انواع خودکار تبلیغاتی از عمومی ترین و ارزان ترین تبلیغات در دسترس است که هر کسی در شغل خود می تواند از آن استفاده کند و به نوعی برای حرفه خود بازاریابی کند.

امروزه انواع خودکار تبلیغاتی یکی از پر بازدید ترین و کاراترین هدایای تبلیغاتی است که همیشه و در همه جا با افراد است و مخاطب هر روز چشمش به برند و نام تجاری شما می افتد و حتی افراد دیگری هم از آن استفاده می کنند.

تحقیقات نشان داده است که اکثر افرادی که به نوعی از یکی از محصولات تبلیغاتی شرکتی استفاده می کنند بالاخره از آن شرکت خریداری می کنند، انواع خودکار تبلیغاتی به دلیل بیشتر مصرف روزانه، قیمت بسیار مناسب و عشق مردم به نوشتن، جایگاه نخست و از بهترین هدایای تبلیغاتی است.

خودکار تبلیغاتی را می توان برای مدارس، ادارات، شرکت ها، کارخانه جات، ارگان ها و ... به کار برد اما بیشتر برای مصارف تبلیغات در همایش ها و نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، خودکار تبلیغاتی از ارزان ترین تبلیغات است که ماه ها در جلوی دید مخاطبش خودنمایی می کند و هنوز اکثر افراد برای تبلیغات خود از آن استفاده می کنند.

انواع خودکار تبلیغاتی

انواع خودکار تبلیغاتی

انواع خودکار تبلیغاتی شامل خودکار پلاستیکی، چوبی، فلزی، روان نویس، تاچ، ست خودکار و روان نویس ، ست خودکار و اتد و ... است که تبلیغات رنگی و با طرح های مختلف به دو روش تامپو و لیزری بر روی آن چاپ می شود.

عموما تبلیغات در روی خودکار تبلیغاتی فلزی با لیزر چاپ می شود و خودکار تبلیغاتی پلاستیکی با روش تامپو طرح زده می شود، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی به دلیل ارزان قیمت بودنش عمومیت بیشتری در بین هدایای تبلیغاتی دارد و دارای انواع مدل های فشاری، کمر پیچ و کلاه دار است.

خودکار تبلیغاتی فلزی هم که جزء هدایای تبلیغاتی مفید، با دوام، عمومی و برند دار است نیز در دو نوع بدنه استیل و آلومینیوم و در مدل های پورتوک، پریمر، ورساچ، ملودی، پایه دار و رومیزی توسط شرکت های تبلیغاتی به بازار ها ارائه می شود.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی توانایی چاپ رنگی تامپو و همچنین چاپ لیزر را نیز بر روی گیره و بدنه خود را دارد اما در روی خودکار تبلیغاتی فلزی متن با لیزر چاپ می شود، در چاپ تامپو ابتدا متن مورد نظر با توجه به اندازه خودکار روی شابلون زده می شود و بعد با رنگ دلخواه روی خودکار چاپ می شود که ممکن است به مرور زمان و با کشیدن ناخن روی آن متن پاک شود ولی در لیزر متن روی خودکار حک می شود و قابلیت پاک شدن ندارد.

با توجه به اینکه هدیه تبلیغاتی خوب نشان دهنده هویت و اعتبار شما است، از مهم ترین نکات هنگام دادن کادو و هدیه تبلیغاتی رعایت انتخاب بسته بندی مناسب و لوکس می باشد، که در این صورت می توان یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و ظاهرا ناچیز را با یک بسته بندی و جعبه شیک به ارزشی چند برابری رساند.

قرار دادن یک خودکار در جعبه خودکار تبلیغاتی زیبا و شکیل می تواند ارزش آن هدیه را افزون و از مدل یه هدیه معمولی و ساده درآورد و به هدیه ای با ارزش تبدیل کرد، طرح های مختلفی برای جعبه خودکار تبلیغاتی مانند جعبه چوبی، فلزی، چرمی، پلاستیکی و در دو مدل جعبه خودکار تبلیغاتی تلقی و کشویی در بازار ها یافت می شود که در برخی موارد طرح های زیبایی از گذشته هم بر روی جعبه ها حک می شود.

نحوه پخش خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی را باید با توجه به تبلیغات روی آن در مکان هایی که به نوعی با برند و تبلیغات حک شده روی آن در ارتباط هستند و موضوعیت دارند توزیع کرد تا نتیجه بهتری گرفت به طور مثال خودکار تبلیغاتی که دارای تبلیغات لوازم تحریر یا تبلیغات کتاب های کنکوری است را باید در مدارس پخش کرد.

برای پخش خودکار تبلیغاتی هم شرکت های تبلیغاتی مختلفی در کشور با خودکارهای تولیدی و وارداتی خود با یکدیگر رقابت می کنند و دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته اند، البته انتخاب شرکت تبلیغاتی برای تبلیغات نیز از لحاظ کیفیت خدمات حائز اهمیت است.

برای سفارش هدیه تبلیغاتی باید بهترین مرکز پخش هدیه تبلیغاتی را انتخاب کرد این کار را می توان از طریق مقایسه نمونه کارهای شرکت های تبلیغاتی با هم و کیفیت نمونه کارهای شان با هم انجام داد، بهترین مرکز پخش خودکار تبلیغاتی دارای مجوزهای رسمی است و سعی می کند تبلیغات خود را با آخرین متدهای روز دنیا روانه بازار کند.

انواع خودکار تبلیغاتی با انتخاب نوع و جنس بدنه، طرح انتخاب شده، جوهر و وزن توسط شرکت های تولیدی و تبیلغاتی قیمت گذاری می شود، اما با توجه به تنوع در جنس و طرح از قدیمی ترین و از موثرترین ابزار تبلیغات است.

عموما شرکت های تبلیغاتی در زمینه پخش خودکار تبلیغاتی سفارشات از 100 عدد خودکار به بالا را پذیرش می کنند، ارائه گارانتی به محصولات هم از دیگر موارد رقابتی شرکت ها با یکدیگر است.

انواع خودکار تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی نشان سازان

گروه تبلیغاتی نشان سازان از شرکت های تبلیغاتی مطرح کشور با سابقه کاری طولانی و 27 سال تجربه است، طراحان و پرسنل با تجربه این شرکت تلاش می کنند تا با مشاوره ای دقیق و مناسب مشتریان خود را در رسیدن به اهداف تبلیغاتی شان یاری کنند.

شرکت تبلیغاتی نشان سازان با ارائه انواع خدمات طراحی و حکاکی تندیس، لوح تقدیر، مارک و لیبل، مدال و برند ورزشی، تابلو تبلیغاتی، لوازم تحریر مانند خودکار و مداد و دفترچه یادداشت، جام و کاپ ورزشی نام خود را در میان شرکت های تبلیغاتی کشور پرآوازه کرده است.

گروه تبلیغاتی نشان سازان طراح، مجری و مشاور مباحث تبلیغاتی بزرگ بوده است که با داشتن کارخانه ای مجهز سعی کرده است تمام خدمات تبلیغاتی ائم از تولید و خودکار تبلیغاتی طراحی و حکاکی را به روش های مختلف انجام دهد.

نشان سازان در طول سفارش با مشاوره، اجرا و پشتیبانی همگام با مشتری قدم بر می دارند، شرکت ها و گروه های مختلف تولیدی بنام کشور مانند شرکت ملی گاز ایران، دی جی کالا، زرین کالا، بانک ایران زمین، دانشکده آزاد اسلامی و ... برای تبلیغات خود گروه تبلیغاتی نشان سازان را انتخاب کرده اند.

گروه تبلیغاتی نشان سازان کوشیده است که تمام محصولات خود را با بهترین جنس، کیفیت و با قیمت مناسب روانه بازارها کند و سفارشات حضوری و اینترنتی پذیرفته شده را در کوتاه ترین زمان ممکن و نازل ترین هزینه در اختیار مشتری قرار دهد.


منبع مطلب: https://neshansazan.ir/types-of-promotional-pen


برچسب ها: خودکار تبلیغاتی , خودکار تبلیغاتی فلزی , خودکار تبلیغاتی پلاستیکی , پخش خودکار تبلیغاتی ,
[ بازدید : 295 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 7 دی 1398 ] [ 12:18 ] [ اسفندیار قره قوزلو ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر